جشن عید غدیر

نويسنده: شاهد ازنا سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:,ساعت12:48

 

 

به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد غدير خم با حضور دانش آموزان و دبیران و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نصیر الاسلام در مکان نماز خانه دبیرستان شاهد برگزار گرديد.


 در این مراسم ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان قرائت گردید و سپس حجت الاسلام و المسلمین نصیر الاسلام سخنانی راجع به واقعه غدیر خم و عقاید شیعه و سنی ایراد نمودند.

در حین سخنان برگه هایی بین دانش آموزان توزیع گردید و دانش آموزان نظرات و سوالات خود را درمورد غدیر و مسائل مربوط به آن مطرح کردند.

بعد از سخنان حجت الاسلام و المسلمین نصیر الاسلام ، ایشان به سوالات دانش آموزان پاسخ دادند و در پایان از دانش آموزان پذیرایی بعمل آمد.

همچین نماز جماعت با حضور دانش آموزان و دبیران اقامه گردید.

 

 

موفقیت در کنکور خیلی دور خیلی نزدیک!

 

 

برای یک لحظه چشمانتان را ببندید و فکر کنید که یکی از رتبه‌های تک‌رقمی کنکور سال 93 هستید. چه حسی به شما دست می‌دهد؟ حس موفقیت، احساس غرور، حس برتری، حس برنده شدن و حس...؟

موفقیت حس خوشایندی است که همه دوست دارند آن را تجربه کنند. وقتی تصمیم به انجام کاری می‌گیریم، به تنها چیزی که فکر می‌کنیم، نتیجه‌ی آن کار است و چه نتیجه‌ای بهتر و لذت‌بخش‌تر از موفقیت!

موفقیت در کنکور نه خیلی نزدیک است و نه خیلی دور. با سپری شدن زمان، فاصله‌ی میان تصمیم و نتیجه کم‌تر می‌شود. تلاش، مرز میان تصمیم و موفقیت است. اگر از همین امروز تصمیم بگیرید که خوب تلاش کنید، خوب درس بخوانید، مسیر مشخصی برای موفقیت انتخاب کنید و حرکت پیوسته و روند رو به رشدی داشته باشید، فاصله‌ی میان تصمیم و نتیجه را بهتر و با برنامه‌تر و هدفمندتر طی خواهید کرد و به موفقیت نزدیک و نزدیک‌تر خواهید شد؛ ولی اگر فکر کنید که زمان زیادی تا کنکور باقی مانده است و برنامه‌ریزی مشخصی برای موفقیت در کنکور نداشته باشید، مطمئناً مسیر را درست طی نخواهید کرد و زمان خیلی سریع‌تر از آن‌چه تصورش را می‌کنید، سپری خواهد شد و از موفقیت دور خواهید شد.

در انتخاب مسیر موفقیت دقت کنید، در پیمودن مسیر تجربه کسب کنید و از هر موفقیت کوچکی که به دست می‌آورید، انگیزه بگیرید و با انرژی بیش‌تری حرکت کنید. زمان را از دست ندهید و همواره تلاش کنید. چه‌بسا در آینده‌ای نه‌چندان دور، یکی از رتبه‌های برتر کنکور شدید و از حس خوب موفقیت خودتان گفتید

 

مراسم تجلیل از آقای رحمان جانبزرگی

نويسنده: شاهد ازنا یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:,ساعت11:49

طی مراسمی در مورخه 28/7/92 از آقای حاج رحمان جانبزرگی دبیر دینی و معارف سال های گذشته این آموزشگاه تقدیر و تشکر بعمل آمد که در این مراسم ابتدا آقای جانبزرگی در رابطه با  دهه ی امامت و ولایت سخنان مبسوطی بیان نمودند.

در پایان با حضور کلیه دانش آموزان و دبیران آموزشگاه با لوح تقدیر و هدیه از ایشان تشکر بعمل آمد.

 

گالري تصاوير